Saturday 2 April 2011

orang kerdil sentul , haha

SHAHIRA NABILA , Wahh yekeww makcik dh tinggi sekarangg ?? :O terkejut jugak bile kau cakap kau dh tinggi kat wall yee cik kak hahaha , kau buat ape jadi tinggi ?? hehehehehe nak tahu jugak rahsiaa nyee , ehem³ :P bell bell , lame jugak aku tk nampak kelibatan kau . tuu apesal mate tuu kat gambar sebelah nii , rabun kee / baru bangun tidur ? hahhahahah jangan buat muke macam tuu doee , buruk macam ape taahh , hahaha , jangan marahh lee , aku cakap bendee yg betool aaw . mmmmm ~ tinggi mane kah muu sekarangg kann , Aku risau nanti aku terserempak dengan kau kat luar kee or kat manemane ke pendekk jee aku tengok , itu jee yg aku risauu uhh hohohoho , Haii bilee laa adik aku sorang tuu nak balik kuala lumpurr , ape lh nak jadi dengan budak gemok tuu , ehhmm , Haa . aku nak minta maaf aww kalau aku ade salah silapp kee dengan kauu aww , haha macam hari raye jeee . hahahaha , tk pee aku minta maaf sunatt jee dulu ~~ ape ape pun all the bestt untuk life kauu aww aku kat sini walaupun tk jumpe kau , aku doa kan yg terbaik untuk hidup kau , moge kau tk kacau orng aww , kau niy kadang² tk betul sikitt , hahahah jokerr jee aw :D 

No comments:

Post a Comment